Sesja wizerunkowa księgowej – jak się wyróżnić?
Zobacz jak możesz pokazać na zdjęciach Twoje mocne strony. Na przykładzie sesji wizerunkowej księgowej pokażę Ci, jak wykorzystać różne elementy obrazu do skutecznego storytellingu.
Zobacz jak możesz pokazać na zdjęciach Twoje mocne strony. Na przykładzie sesji wizerunkowej księgowej pokażę Ci, jak wykorzystać różne elementy obrazu do skutecznego storytellingu.
Chcesz być rozpoznawalna/y w swojej branży? Przygotuj się na obecność w mediach.
Propozycje udzielenia wywiadu lub przesłania eksperckiego komentarza do aktualnych wydarzeń w branży są świetną okazją do zaprezentowania firmy. W dodatku darmową. A mogą dostarczyć zasięgów, które przy pomocy reklam słono by kosztowały.
Zależy Ci na naturalnej sesji wizerunkowej? Na przykładzie sesji Joli pokażę Ci, jak może wyglądać i na co warto zwrócić uwagę podczas jej planowania.
Zastanawiasz się jak budować markę osobistą, kiedy działasz na wielu obszarach, a każdy wymaga trochę innej prezentacji? Chcesz wyglądać profesjonalnie, ale nie lubisz sztucznych póz i wymuszonych uśmiechów? Do tego zależy Ci na zdjęciach autentycznych i naturalnych? Odpowiedzią na Twoje potrzeby może być sesja wizerunkowa dla ekspertki. Zobacz, jak może wyglądać.
Małgosia jest psychologiem, psychoterapeutą i psychoonkologiem. A przy tym niesamowicie ciepłą i przyjazną osobą. Zależało jej na naturalnych zdjęciach, na stronę internetową jej prywatnej praktyki. Zdjęciach, które pokażą jej osobowość oraz to, co dla niej ważne, czyli bliski kontakt z przyrodą.
Dlaczego wyróżniam akurat tę grupę zawodową? Bo moim zdaniem psychologom i coachom nie wystarczą ładne i dobre technicznie zdjęcia. Takie sprawdzą się dla większości zawodów, ale nie tu.
Joanna jest terapeutką uzależnień. Jej klienci to osoby w trudnej sytuacji życiowej, często po wielu przejściach, szukające specjalistki, której mogą zaufać. Czy sesja zdjęciowa dla terapeuty może odpowiedzieć na tę potrzebę?
Sesja zdjęciowa coacha, liderki i mentorki biznesu miała za zadanie pokazać połączenie profesjonalizmu z empatią. I zachęcić do współpracy konkretną grupę klientów.
Nauczycieli języków obcych jest mnóstwo, a sieć jest pełna stockowych zdjęć nauczyciela przy tablicy w otoczeniu flag symbolizujących różne języki. Dlatego sesja wizerunkowa nauczycielki angielskiego była pewnym wyzwaniem. Jak wyróżnić osobę wykonującą popularny zawód?
Jak zachęcić klientów do współpracy właśnie z Tobą?
To pytanie, które zadaje sobie większość osób, które prowadzą biznes, czy np. własnego bloga. Odpowiedzi i metod jest pewnie wiele, ja proponuję tu jedną, o której wiem, że działa.