Sesja wizerunkowa księgowej – jak się wyróżnić?

Zobacz jak możesz pokazać na zdjęciach Twoje mocne strony. Na przykładzie sesji wizerunkowej księgowej pokażę Ci, jak wykorzystać różne elementy obrazu do skutecznego storytellingu.


Sesję Marzeny planowałyśmy tak, by podkreślić na zdjęciach te cechy, za które cenią ją klienci. Bo te mocne strony pomagają budować wyrazistą markę i wyróżnić się od konkurencji.

Marzena jest księgową z wieloletnim doświadczeniem pracy dla międzynarodowych korporacji. Teraz prowadzi własną działalność i pracuje głównie z małymi i średnimi firmami z branży IT.

Klienci cenią ją za to, że:

  • dzięki dużej wiedzy i doświadczeniu proponuje skuteczne rozwiązania,
  • o trudnych rzeczach mówi prosto i konkretnie,
  • poczucie humoru i bezpośrednie podejście sprawiają, że praca z nią jest przyjemna,
  • profesjonalizm i bezproblemowość dotyczą też formy współpracy – Marzena postawiła na pracę zdalną dającą obu stronom elastyczność i wygodę.

Sesja wizerunkowa księgowej – jak pokazać mocne strony?

1. Jeśli chcesz stworzyć skuteczny przekaz wykorzystaj wszystkie elementy obrazu.

Bo każdy z nich coś o Tobie opowiada.

2. Tło ma znaczenie

Do zdjęć Marzeny wybrałyśmy dwie lokalizacje, które dobrze oddały atmosferę, na której nam zależało:

Do zdjęć biurowych: jasną, elegancką przestrzeń, w ciepłej kolorystyce, ożywioną roślinami. Wnętrze ma charakter biznesowy, ale wyraźnie odróżnia się od chłodnych, szklanych, korporacyjnych przestrzeni. Dzięki temu atmosfera jest bezpośrednia i przyjazna.

Do zdjęć miejskich: wnętrze kawiarni z oknami na charakterystyczne warszawskie widoki. W ten sposób łączymy elastyczność i swobodną atmosferę pracy online z biznesowym charakterem otoczenia, które nawiązuje do doświadczenia zawodowego Marzeny.

3. Co mówi strój

Strojem możesz podkreślić Twoje charakterystyczne cechy. Marzena ceni profesjonalizm, ale nie lubi sztywności. Dlatego na sesję wybrałyśmy głównie stylizacje casualowo-biznesowe, których kolory dodatkowo podkreślają jej energię. A zdjęcia w formalnej marynarce rozluźnił naturalny uśmiech Marzeny;-)

4. Wykorzystaj rekwizyty

Dobrze dobrane rekwizyty pomagają szybko zasygnalizować co (i jak) robimy. Oprócz oczywistych narzędzi pracy takich jak komputer i telefon, wykorzystałyśmy też charakterystyczne branżowe publikacje, tak żeby zdjęcia od razu mówiły o temacie usług.

5. Naturalność i autentyczność

Chciałyśmy pokazać charakter Marzeny, jej dystans do siebie i spontaniczne reakcje na różne sytuacje. Po to, by potencjalni klienci mogli poczuć jak się z nią pracuje jeszcze zanim poznają ją osobiście.

Naturalność i autentyczność sprzyjają wiarygodności, dlatego warto się na nie odważyć. Co nie znaczy, że masz to robić wbrew sobie, ale to już materiał na kolejny wpis;-)

Zabawne zdjęcia z różnymi wyrazami twarzy sprawdzą się w bieżącej komunikacji w mediach społecznościowych (bo kto nie robi dziwnych min słysząc o kolejnych zmianach w przepisach?).

Efekty sesji pracują już na stronie i w mediach społecznościowych.
Pomagają budować autentyczny, charakterystyczny wizerunek i rozpoznawalność marki.

Na koniec podzielę się jeszcze wrażeniami Marzeny po naszej sesji, bo cieszą mnie chyba jeszcze bardziej niż zdjęcia:

„Wprowadziłaś taką atmosferę, że bardzo szybko wszelkie bariery związane z pozowaniem zniknęły. W mgnieniu oka poczułam się bezpiecznie i w przyjaznej, naturalnej atmosferze. Bardzo też szybko wyczułaś moją osobowość, jak ja chciałabym, aby te zdjęcia wyglądały i wszelkie te elementy widać w efekcie końcowym.
Wyszłam po kilku godzinach z zupełnie innymi wrażeniami niż te, które miałam w głowie przed pojawieniem się w studio”.

Foto: Justyna Kastyak/Uśmiech proszę!
MUA: Czysty Makeup by Kasia Kot

Ty też czujesz, że potrzebne Ci zdjęcia, które przyciągną Twoich klientów?

Napisz do mnie!

Więcej zdjęć z sesji wizerunkowych możesz zobaczyć tutaj

You may also like

Leave a comment