Sesje dla psychologów

Sesja zdjęciowa dla psychologa – dlaczego jej potrzebujesz?

Dobry portret to pierwszy krok w budowaniu relacji z klientem. Większość osób szuka specjalistów w telefonie. Przewijając ekran najpierw zwracamy uwagę na zdjęcia.
W przypadku psychologa, terapeuty lub coacha ładne zdjęcie to za mało.

Odsłanianie siebie bywa bolesne, dlatego klient szukający wsparcia chce się upewnić, że osoba, z którą będzie pracować jest profesjonalna i zapewni mu bezpieczne warunki do pracy.

Twoje zdjęcie może go przekonać, że to Ty będziesz dla niego życzliwym i wspierającym towarzyszem w drodze do zmiany. I zrobi to znacznie szybciej i skuteczniej niż tekst, bo wyrazowi twarzy ufamy bardziej niż słowom.

Na czym polegają dobre zdjęcia dla psychologów, coachów, trenerów i terapeutów?

Dobre zdjęcie, oprócz tego, że jest atrakcyjne wizualnie i dobre technicznie:

  • Podkreśla profesjonalizm i pomaga przekonać klienta, że będzie w dobrych rękach.
  • Podkreśla te cechy osobowości, które mają wpływ na decyzję klienta o współpracy: Twoją otwartość, uważność, zaangażowanie, budzący zaufanie uśmiech.
  • Mówi do konkretnej grupy klientów. Innych cech będą szukać u Ciebie rodzice dzieci niż np. kadra zarządzająca.
  • Opowiada Twoją historię. Odpowiednio dobrany strój, tło, kolory i rekwizyty będą mówiły to, co chcesz, do tych klientów, na których Ci zależy.

Sesja wizerunkowa – więcej niż portret

Jeśli chcesz wyróżnić się w konkurencyjnej branży pozwól się poznać klientom z szerszej perspektywy. Sesja wizerunkowa może pokazać Twój sposób pracy, Twoje wartości, a także Twój styl życia (zwłaszcza, jeśli jest związany z tym, jak pracujesz). I dzięki temu stworzyć poczucie bliskości.

Jeśli ważna jest dla Ciebie harmonia z przyrodą, to zdjęcia w zieleni podniosą autentyczność przekazu. Jeśli jesteś psycholożką sportu i byłą zawodniczką, to portret na sali ćwiczeń uwiarygodni Twoją historię.

Zależy mi, by efektem sesji wizerunkowej były naturalne i szczere ujęcia, które wywołają pozytywne emocje. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli lepiej Cię poznać i doświadczyć pewnej bliskości. W rezultacie poczują, że to właśnie Ty jesteś dla nich właściwą osobą, bo łączą Was wspólne wartości lub doświadczenia.

Jak zdjęcia mogą pracować dla Ciebie?

Mam już świetne zdjęcia i co dalej? Pozwól im pracować! Profesjonalne zdjęcia mogą wspierać Cię na wielu polach:

  • pozwolą stworzyć stronę internetową, która przyciąga klientów
  • podniosą jakość Twojego bloga i newslettera
  • ożywią Twoje media społecznościowe
  • zilustrują Twoje artykuły w prasie i serwisach branżowych
  • pomogą budować Twój wizerunek eksperta
  • pozwolą Ci tworzyć spójną i przekonującą klientów markę osobistą
  • mogą sprawić Ci przyjemność, a to wpływa na energię do pracy:-)

Co, jeśli źle wychodzę na zdjęciach i nie umiem pozować?

Witaj w klubie! Większość moich klientów zaczyna sesję od zdania „Jestem niefotogeniczna/y i nie lubię pozować”. Doskonale Cię rozumiem, bo też tak mam (naprawdę, wolę moją stronę obiektywu). Dlatego staram się stworzyć na sesji taką atmosferę, żeby klienci mogli się rozluźnić i nie myśleć o wyglądzie. I podpowiadam, jak stanąć i co zrobić z rękami.

Na co dzień to Ty dbasz o komfort klientów, pozwól, że na sesji ja zadbam o Twój:-)

Ile to kosztuje?

W zależności od Twoich potrzeb możesz wybrać krótszą sesję portretową na start lub dłuższe sesje wizerunkowe, które przedstawią Cię z szerszej perspektywy. Koszt sesji zależy od ilości ujęć, czasu i także ilości miejsc, w których będziemy robić zdjęcia. Sesje zaczynają się od 590 zł.

Każdą sesję poprzedza konsultacja telefoniczna podczas której omówimy Twoje potrzeby. Pomogę Ci przygotować się do zdjęć tak, by najlepiej trafiły do Twoich klientów.