Dziś o tym, że działania employer brandingowe mogą jednocześnie budować pozytywny wizerunek pracodawcy i być atrakcją dla pracowników. Czyli sesja pracowników Lotte-Wedel na nową stronę internetową.
Sekcja Kariera prezentuje firmę potencjalnym pracownikom. Główne hasło strony to „Spełnij dziecięce marzenia o pracy w fabryce słodyczy!” – nawiązuje do motywu przewodniego wszystkich kampanii firmy, czyli do dziecięcej radości. (Nic dziwnego, że „fabryka przyjemności” pokazuje pracę jako radosne doświadczenie. Już sam czekoladowy zapach to +10 punktów do nastroju:-) Strona miała być uzupełniona o zdjęcia pracowników, zrealizowane konsekwentnie w tym samym klimacie.
Najpierw zapytaliśmy pracowników z czym kojarzy im się dziecięca radość. Odpowiedzi były przeróżne: podróże, gotowanie, moda, słońce, żeglarstwo, zabawa z dziećmi, sporty, taniec, muzyka… i oczywiście czekolada. A potem spróbowaliśmy pokazać tę radość na zdjęciach.
Nietrudno się domyślić, że atmosfera podczas sesji była niezupełnie biznesowa. Dwudniowa sesja zamieniła się w dwa dni zabawy, skoków na trampolinie, przebierania w rekwizytach, obrzucania się confetti i wypełniania tym podobnych standardowych zadań biurowych. Ależ byliśmy po wszystkim spracowani!
A oto efekty naszej ciężkiej pracy.
Foto: Justyna Kastyak/Uśmiech proszę!
MUA: Magda Mielczarek/Megibalu
A tak wyglądają zdjęcia w pracy:
Jeśli podoba Wam się takie podejście i chcecie stworzyć ciekawe zdjęcia Waszych pracowników, to